עמוד הבית טיפים לעסקים שבעת כללי הזהב למיתוג העסק

שבעת כללי הזהב למיתוג העסק

מיתוג הוא הדרך שבה קהל היעד שלך בין אם קטן ובין אם גדול, מתרשם מהרגע הראשון מהעסק שלך. לפיכך קהל הלקוחות לא מסתפק כיום באיכות או שירות או מקצועיות בלבד והוא מצפה לערך מוסף של חווית מותג. הרוויה בגירויים ויזואליים מחייבת כל בעל עסק לייצר בידול למוצר שלו. 

הצעד הראשון בפתיחת עסק הוא להגדיר את המהות שלו ואת קהלי היעד. רעיון טוב, כאמור, אינו מספיק, אולם הוא הבסיס לתחילת הדרך. חשוב לא פחות לדעת איך להתמודד עם בעיות קונקרטיות ולהיות מסוגלים לשווק את עצמכם בסביבה תחרותית.

אמינות

מיתוג נכון מגדיר וממקם את המוצר לטעמו של קהל היעד. הוא מקנה ללקוח ביטחון באיכות המוצר ומייצר הלימה למחיר המבוקש. תפקידו של המיתוג בין היתר הוא לשדר ללקוח שהמוצר שהוא רוכש אכן יעמוד בציפיותיו מהמוצר.

זכירות

מיתוג מדוייק מאפשר למוצר בידול ממוצרים מתחרים כך שהקונים הפוטנציאלים יבחרו במוצר באופן מודע במעמד הרכישה, בעקבות רמת הזיהוי הגבוהה שלו

נראות

מיתוג בולט הופך את המוצר לנחשק יותר ומפעיל אצל הלקוח טריגר לרכישה אמוצינאלית המקדימה אצל מרבית הלקוחות את הבחירה הרציונלית במוצר

עקביות

מיתוג הוא שפה שמחייבת אחידות של שפת המותג בכל מדיום. אחידות זאת שומרת על זכירות בקרב הלקוחות ומשדרת יציבות ואמינות

מקצועיות

כיום מיתוג הוא חלק בלתי נפרד מהמוצר ולכן בעיני הלקוח, מוצר ממותג משדר מקצועיות בניגוד למוצר שאינו ממותג ונתפש כנחות

עדכניות

מיתוג מעודכן מצביע על היות המוצר מחובר להלך הרוח העכשווי ונותן ללקוח תחושה שלפניו מוצר שאינו קופא על שמריו

הנעה לפעולה

מיתוג מושך עוזר ללקוח המתלבט לקבל החלטה אם לרכוש את המוצר שלך או של המתחרה ולעיתים יכול לגרום לקנייה אימפולסיבית כשהלקוח לא חשב על ביצוע קנייה.

Keren Nathan Copyright 2024 – All Rights Reserved | Design: davidandyosef | Development: Relsites
דילוג לתוכן