עמוד הבית סיפורי הצלחה

סיפורי הצלחה

רוית ברוריה פינק, 50, מטע מנגו, כנרת

זה סיפור על מנגו, הקסם הכתום. חיפשתי דרך לשקם את המטע שבבעלותי, מתוך אהבה לעבודת אדמה ולחקלאות ההולכת ונעלמת במדינתנו. היות ואני אישה מאמינה, הן באנשים והן בהשגחה עליונה, והפסוק: ״השלך על הקב״ה יהבך והוא יכלכלך״ (פרק נה פס׳ כג׳ תהילים) ליווה אותי כל חיי. החלטתי לפנות אל קרן נתן. כבר בשיחה הראשונה עם אנשי הקרן, הבנתי שאנשי הקרן עבורי הם שליחים של הקב״ה, ממש כך. הכנתי את כל המסמכים הנדרשים והגשתי אותם. מאותו הרגע, נכנסו לפעולה אנשי הקרן, הדריכו אותי בכל ענין מקצועי, הם נסכו עלי שקט נפשי והקרינו בטחון וידע רב שהייתי זקוקה לו נואשות מעבר להלוואה. מיותר לציין שאת ההלוואה קיבלתי לאחר זמן קצר מה שאפשר לי לרכוש ציוד חקלאי וציוד לקטיף הפרי האהוב כל כך. המלצתי לפונים אל הקרן היא להיות אמיתיים ודוברי אמת, וכך אין עיכובים באישור ההלוואה, אמינות זה שם המשחק וזה עובד משני צידי המתרס. אם תאמינו – זה יקרה. וכפי שהקרן מגדלת יזמים כך גדל ופורח המנגו במטע הקטן שלי. תבואו לטעום.

עובד בן-חורין, 44, מתחם נופש, נוב

במהלך טיול ירח הדבש שלי בנפאל, הגעתי למלון בוטיק קטן הצופה לנוף הפתוח, המקום עצמו והיחס החם והאישי  שקיבלתי הנביט אצלי את תחילתו של החלום להקים מתחם נופש למשפחות. אבל מאיפה משיגים תקציב לכזה פרויקט?. חבר טוב, שהקים חממה הידרופונית וקיבל הלוואה מקרן שלא הכרתי, המליץ בחום לאזור אומץ ולפנות אל אנשי הקרן. אז אזרתי אומץ. והשאר היסטוריה. התהליך מול הקרן היה רגיש ואוהב, בתחילה דיברתי עם מנכ״לית הקרן, דורית, ולאחר ריאיון אישי עם הצוות המקצועי והצגת המסמכים מטעמי אושרה לי ההלוואה, ככה פשוט. קרן נתן היא חוויה נדירה בעולם הפיננסי, הן בהיבט המקצועי והן בהיבט האישי שהוא לב ליבה של הקרן. בזכות ההלוואה של קרן נתן, סיימתי את הבניה וההצטיידות ואף זכיתי לארח את נייתי (נתן) קירש הפילנתרופ ובעל הקרן, את משפחתו וכמובן את דורית. היה לי העונג להכיר אותם באופן אישי, כבני אדם, שהנתינה היא חלק משמעותי בחייהם. בדיוק מה שצריך לעזור ליזמים להצליח. אני ממליץ  לכל יזם לפנות ישירות אל הקרן. תודו לי אחר כך.

מוזמנים להתרשם עוד ממתחם הנופש נוף בנוב ב- https://www.nofbnov.com/

שירי ברוך נעלי, 46, דיר עזיז, כנף

את פרוייקט חיינו, דיר עזיז, התחלנו עם שלוש עיזים. היה לנו חזון להפוך את הדיר למגבנה איכותית.  לאחר פניות חוזרות ונשנות לגופים שונים, ביניהם בנקים וכדו׳ כמעט והרמנו ידיים. ואז, חברה טובה שלנו המליצה בחום על קרן נתן, ״תנסו״ היא אמרה- ״מקסימום יצליח״. הפנייה אל הקרן הייתה מהירה וכך גם התהליך, זו הייתה הפעם הראשונה לאחר שאיבדנו אמון נוכח הניסיון הקודם, שנתקלנו במקצוענות לשמה. פילנתרופיה מסתבר חיה ובועטת. אנשי הקרן היו אדיבים וניכר היה שמטרתם היא טובתנו הבלעדית. בלי אותיות קטנות והערמת קשיים, ישר ולעניין. לאחר הגשת הטפסים המתאימים קיבלנו את ההלוואה המיוחלת. הליווי היה אישי וחברי ונסך בנו בטחון והתנאים חלומיים – מה שלווית הוא מה שאתה מחזיר- אין דברים כאלה. ללא ריבית ושאר מיני מניפולציות. אנחנו ממליצים ואף מרגישים חובה להפיץ את בשורת הקרן הנדירה הזו. קרן נתן, רשמו לפניכם, לפרויקט הבא שלכם. ממליצים בחום ובאהבה.

מוזמנים להתרשם עוד מדיר הזיז וההצלחה שלהם ב-

https://www.facebook.com/profile.php?id=100067825638630

אלון חן, 48, אפוד כרית אוויר, ניר דוד

אני אלון, ואני כותב שורות אלה על מנת לחלוק עם כל יזם את הפלא האמיתי הזה שקרוי קרן נתן. על הקרן שמעתי דרך חבר שלא תאמינו אבל הוא בנקאי.
תהליך הבקשה היה ידידותי למשתמש ומהיר מאוד ומעל לכל תומך ומלא מוטיבציה מצד אנשי הקרן הנפלאים. קרן נתן מאוד שונה בנוף הישראלי, היא באמת קרן פילנתרופית אשר עושה מעשה של חסד עם יזמים.
עם קבלת ההלוואה הצלחתי לקדם את שיווק האפוד מציל החיים ובזכות המקצועיות והשקט שהשרו עלי אנשי הקרן.
אני מצליח להתקדם ברוך השם
הלוואי וגופים מקבילים (כן ירבו כאלה) יפעלו בדרך שקרן נתן פועלת, בשקט, בצניעות, בדיוק רב ,אנושיות וערבות הדדית.

מוזמנים להתרשם עוד מהמיזם של אלון ב- https://www.facebook.com/profile.php?id=100083069450564

אלון שבו, 32, קונדיטוריה, ת״א

במילה אחת אם הייתי צריך להגדיר את קרן נתן הייתי אומר בשפה שלי שהיא ה״פטיפור״ של הקרנות בישראל. הגעתי אל הקרן דרך עצה של חבר שקיבל מקרן נתן הלוואה, היו לי ספקות בהתחלה, אבל התהליך היה פשוט, תמציתי ומקצועי ברמות שלא הכרתי. הופתעתי מהיחס החמים שלא היה לי מובן מאליו. לאחר הצגת המסמכים הדרושים מול הנהלת הקרן שכללו תכנית עסקית מדויקת, אושרה לי ההלוואה, ופניתי שקט ורגוע להקמת הקונדיטוריה שכה חלמתי עליה. אין ספק שחלק מההצלחה אני חייב לאנשים הנפלאים מקרן נתן. ולמתלבטים, לסקפטיים ולחוששים, עצה לי, אם אתם יזמים עם חלום קרן נתן זה המקום להתחיל אתו, באחריות.
מוזמנים גם להתרשם עוד מאלון והקונדיטוריה בhttps://www.alonshabo.co.il/

ג׳ואן הלל, אופטומטריסט, ירושלים

את ההמלצה על קרן נתן קיבלתי מחברי הטוב. בדיעבד, זו העצה הכי טובה שהוא נתן לי. פניתי לקרן לאחר שהכנתי עם יועץ עסקי תכנית עסקית מהודקת, מכאן הדברים זרמו בצורה יעילה וללא בירוקרטיות מיותרות, אפס טרטורים מאה אחוז מקצוענות. בזכות ההלוואה שהעמידה לרשותי הקרן, הפכתי משכיר לעצמאי ובעל עסק, הגשמת חלום. רכשתי ציוד ומכשור אופטי מקצועי ויצאתי אל הדרך מחויך מתמיד. הקרן העניקה לי את האומץ והתמיכה שכל כך כך הייתי זקוק לה, ומבחינתי הכרת התודה הגדולה ביותר היא להעביר את הבשורה הלאה לכל חבריי. קרן נתן, אין עוד קרן כזו.
מוזמנים גם לעקוב אחרי ג'ואן וחנות האופטיקה באינסטגרם-  https://www.instagram.com/optica_factory/

מאיה הכהן, 31, עיצוב שמלות כלה וערב, ת״א

כמעצבת אופנה עם רצון עז לפתוח עסק בדמותי, הבנתי שאצטרך סיוע כלכלי, אחרי בדיקות רבות הגעתי אל קרן נתן.
מעבר לתחושה הטובה שחוויתי, ההתייחסות הרצינית לחזוני, והעזרה הסופר מקצועית בהבנה לקראת מה אני הולכת, פגשתי אנשים שנכונים בכל רגע לסייע לי ובלבד שאצליח. לאורך כל התהליך אנשי הקרן היו שם בשביל לתמוך, לסייע ולהשיא עצות שלא יסולאו בפז. תמיכה שכזו אינה מובנת מאליה, המוטיבציה שלי התחזקה והרגשתי שיש לי גב ומישהו שסומך עליי. ליזמים החדשים אני ממליצה בחום ובאהבה על קרן נתן, כי מה שמקבלים באהבה מחזירים באהבה.
מוזמנים גם להתרשם עוד ממאיה והעיצובים ולעקוב אחריה באינסטגרם- https://instagram.com/mayahacohen_atelier

חי סילורה, 46, קצב, ירושלים

הסיפור שלי מתחיל בניסיון מר שחוויתי על בשרי ( אני קצב כן ), לאחר שפניתי אל מקור מימון חיצוני בתמימותי הרבה, הובטחה לי תכנית עסקית, הלוואה בערבות מדינה בתשלום כמובן. מיותר לציין שלא קיבלתי דבר מהמובטח ברוב ייאוש פניתי אל מעו״ף שהמליצו לי על קרן נתן, מכאן הסיפור משתנה. בתוך יממה אחת בלבד מהפגישה עם מנכ״לית קרן נתן, דורית, קיבלתי תשובה חיובית לבקשתי. הבנתי שמאמינים בי ופתאום אני לא לבד. רכשתי את הציוד הנדרש, מקררים, מידוף ושאר כלים מקצועיים והקצבייה שלי התחילה לעבוד, היום אני מודה לעצמי על שלא הרמתי ידיים ועוד יותר מודה לקרן נתן על היושר וההגינות שהם מצרך נדיר בימים טרופים אלה. העסק שלי מצליח, אני שומר על קשר קבוע עם הקרן ואנשיה, וליזמים חדשים אני מציע לבדוק לפני כל אפשרות אחרת את קרן נתן, כשמה כן היא, נותנת מכל הלב, בחסד ובאהבה. תגידו שחי שלח אותכם (:
מוזמנים גם לעקוב אחרי חי והקצביה בפייסבוק- https://www.facebook.com/profile.php?id=100075628375069

אלכס אברמוב, 34, אירוח קולינרי, ת״א

לאחר שהות של 6 שנים ביפן ומדינות נוספות באסיה, התמחות ועבודה בתעשיית המסעדנות, חזרתי ארצה עם פרוץ הקורונה. למרות הקורונה התשוקה לפתוח מקום לאירוח קולינרי בסגנון יפני אותנטי וקולינריה מודרנית המשיכה לבעור בי. חיפשתי מקור מימון ברשת, ונתקלתי בסירובים רבים, בנימוקים כאלה ואחרים. ואז הגעתי אל קרן נתן, הגעתי מרוגשת והכנתי מראש את כל הדברים הדרושים ובראשם תכנית עסקית ורצון עז. מהרגע הראשון הרגשתי בבית, הריאיון היה מעמיק וקונקרטי, חף מהתנשאות מיותרת, מלא בטיפים עסקיים חשובים שאני מיישמת עד היום, והכי חשוב יחס אנושי שהייתי בטוחה שנעלם מן העולם. ההלוואה מהקרן עזרה לי בקניית הציוד הנכון, בעיצוב של החלל, בניית המטבח ובגדול הגשימה את חזוני. בעיניי הקרן עושה מעשה מדהים ליזמים שרוצים להקים עסק ואין להם לאן ולמי לפנות. עצתי לכל יזם באשר הוא שלא לוותר על החלום, ואם כבר לחלום אז על ועם קרן נתן.
מוזמנים גם להתרשם עוד מאלכס והאירוח האסייתי בhttp://www.umai-tlv.com

דבורה וינברג, 29, סטודיו בוטיק לאימוני טרמפולינה וכושר, בני ברק

״נתינה״ היא מילה גדולה במיוחד מהמגזר שאני באה, ולכן זו הייתה מילת מפתח בחיפושיי האינסופיים ברשת במרדף אחרי מקור מימון ליוזמה שלי, לאחר בדיקה קצרה עם היועץ העסקי שלי ואיחולי דרך צלחה, פניתי אל קרן נתן. עם תחילת התהליך הבנתי שהגישה שונה מכל מה שהכרתי, רוצים שאצליח, בלי תנאים. ההלוואה ניתנה לי ללא ריבית! מה שלוויתי הוא מה שאני מחזירה, ככה פשוט. עם קבלת ההלוואה שכרתי מקום, קניתי את ציוד הספורט והשקעתי בשיווק בהדרכתם הצמודה של אנשי הקרן.
רק אז התחלתי להזיע באמת (:

שחאדה אבו שחאדה, 44 ופרח אבו ניג'ם,36, בית קפה וכנאפה, ת״א

הסיפור שלנו מתחיל בפגישה במעו״ף עם יועץ עסקי, כבר בשיחה הראשונה המליץ היועץ לפנות לקרן נתן, ייאמר לזכותו שהוא לא טעה. הגשנו את הבקשה לקרן נתן והם מצידם באו לבקר בחנות תוך כדי הקמתה,
זו הייתה הפתעה נעימה לראות את הרצון העז של הקרן לעזור לנו להצליח, הם זיהו מיד את הפוטנציאל (מי לא אוהב כנאפה ?) ולאחר שעשינו שיעורי בית בהכנת המסמכים הנדרשים מטעמם, אושרה לנו ההלוואה. וכמו שהובטח אפס ריבית, זה אפס ריבית לא פחות ולא יותר. חלומנו לבית קפה שמגיש כנאפה התפתח במהירות בליווי הקרן ואנשיה המופלאים, ומהר מאוד מצאנו את עצמינו מתקדמים לפתיחת הסניף השלישי. אז כן, חלומות מתגשמים, אם מספיק מאמינים בהם ומוצאים בדרך את האנשים הנכונים ובמקרה שלנו את אנשי קרן נתן. חלום מתוק כבר אמרנו?
כל הפרטים על יאפא כנאפה כאן – https://yaffaknafeh.com/

שחר אבנט, 35, מותג לאופנה ואומנות, ת״א

השמועה על קרן נתן הגיעה אלי דרך חברים טובים שכבר לקחו הלוואה דרך הקרן, ככה זה, דברים טובים עוברים מפה לאוזן. הכנתי מראש את כל המסמכים הנדרשים וביניהם תכנית עסקית מדויקת והגעתי לפגישה.
אנשי הקרן היו אמפטיים ואחרי ריאיון קצר וקפה ( בלי סוכר ) אושרה לי ההלוואה. קשה להאמין, אבל היחס האנושי שקיבלתי והאכפתיות נטולת הציניות מאנשי הקרן רק חיזקו אצלי את הבטחון שאני בדרך הנכונה.
לחבריי היזמים אני ממליצה, לפני כל ניסיון לפנות לגורמים אחרים, לפנות בראש ובראשונה לקרן נתן, כי בזכות הקרן הנהדרת הזו, הגשמתי את החלום שלי הלכה למעשה.
כל הפרטים על שחר ומותג האופנה שלה כאן- https://www.shahar-avnet.com/

שלו וקסלר, 31, מתחם נינג'ה, פתח תקווה

אז איך הגעתי לקרן נתן? פשוט, היועץ העסקי שלי לא הפסיק במשך כל השיחה להמליץ עליהם. בעבר פניתי אל כל מיני גופים בנקאיים וחוץ בנקאיים שהערימו עלי קשיים וכמעט שוויתרתי. בדיעבד חבל שלא פניתי ישירות אל קרן נתן, תהליך הגשת הבקשה היה קצר ומדויק, אנושי וקשוב,
וגולת הכותרת, קיבלתי את ההלוואה ללא ריבית, הוכחה ניצחת לכך שקרן נתן אינו גוף למטרות רווח, אין עוד קרן כזו, תבדקו אותי. עם קבלת ההלוואה רכשתי את הציוד הנדרש והנה החזון שלי החל קורם עור וגידים. המלצתי לכל יזם עם חלום שבוער בו, לפנות אל הקרן נתן, לבוא עם תכנית עסקית ואש בעיניים, אם תאמינו זה יצליח.
כל הפרטים על שלו ומתחם הנינג'ה  https://ninjamaster.co.il/

רינה מדבדובסקי, 45, חנות ומספרה לבעלי חיים, בת ים

אהבתי לבעלי חיים תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות והחלום שלי היה לעשות משהו למענם, אחרי שהעזתי לחלום על מספרה שתהיה גם חנות לבעלי חיים, חיפשתי מקור מימון שיעזור לי להגשים את החלום שלי. אל קרן נתן הגעתי דרך חיפוש פשוט בגוגל. שיחת טלפון אל הקרן הבהירה לי בפשטות את התהליך לקבלת ההלוואה, נשלחו אלי טפסים ולאחר הגשתם עליתי עם אנשי הקרן לפגישת זום נעימה. לשמחתי הרבה, אושרה לי ההלוואה בתנאים חלומיים וגם ללא ריבית, עם קבלת ההלוואה קניתי מלאי לחנות ולמספרה. בתור עולה חדשהישנה, אני ממליצה לכל חבריי לפנות אל הקרן, הלוואה ללא ריבית, היא ההגינות בהתגלמותה, במיוחד כשמדובר בעסק חדש. אף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע לתספורות שאינן תספורות כלבים (:
כל הפרטים על רינה והחנות-  https://maxpetsplace.com/

שולמית דמצ'נקו, 32, מרפאת שיניים לילדים, ירושלים

"אני עולה חדשה (5 שנים בארץ) ועל קרן נתן שמעתי מיועצת ממט״י. העזתי לפנות אליהם והחוויה היתה מאירת פנים, רצינית, מהירה ומדוייקת. לאחר שארגנתי את כל המסמכים הדרושים תואם איתי ראיון, סיפרתי על החלום שלי והנה הוא התגשם. ההלוואה אפשרה לי לקנות את הציוד לעסק, דאגה לשיווק , ועזרה לי עם השכירות החודשית לקליניקה. אני ממליצה בחום לכל יזם עם חלום לפנות לקרן נתן, הם מאמינים בחלומות." מוזמנים לעקוב אחרי שולמית באינסטגרם – /https://www.instagram.com/dr.

סהר דלל וטל דיין, 30 ו-33, סטודיו לכושר, ירושלים

"בהתחלה פנינו למט"י יזמות והם סיפרו לנו על קרן נתן. הקרן באה לקראתנו למרות שלא עמדנו מלכתחילה בקריטריונים. ההלוואה שקיבלנו עזרה לנו לשפץ מקום ולפתוח, לקנות מכשירי אימונים ולתת לנו קצת אוויר להמשך. ברור שהם באים לעזור לעסקים, הם עוזרים מאוד, פורסים תשלומים בצורה נוחה ואנושית והתהליך מרגיש נוח וקליל. אנחנו ממליצים באהבה לכל מי שרוצה להקים עסק חדש לפנות לקרן." מוזמנים לאתר של סהר וטל – http://mo-ve.co.il

אופק כהן, 31, לנזר'י, ירושלים

"עבור כל יזם, גיוס כספים הוא אתגר משמעותי, על אחת כמה וכמה כשמדובר במיזם בתחום הטקסטיל. שמעתי על קרן נתן דרך חברים והגשתי בקשה. לאחר שאנשי הקרן בדקו את התוכנית העסקית הם האמינו במיזם ובי, ונתנו אור ירוק למימון. בזכות הקרן החלום שלי התגשם והפך למציאות. תודה לכם קרן נתן שהאמנתם בי!"

נור מינאוי, 34, קדר, תל אביב

״לקרן נתן הגעתי לאחר שנואשתי למצוא מקורות מימון, התהליך היה קצר ופשוט. לאחר ראיון היכרות מקיף ורציני בו סיפרתי על חלומי לפתוח עסק לקדרות אושרה לי ההלוואה. קרן נתן נטעה בי תחושת ביטחון ובזכותה אני בעלים גאה של עסק חי ומשגשג״.

חן אסרף, 34, מעצבת אופנה, בית שמש

״את קרן נתן מצאתי בגוגל. כיזמית צעירה עם חלום לפתוח סטודיו לאופנה לא הייתה לי היכרות מוקדמת עם הקרן. לאחר שבדקתי היטב את הקריטריונים ומצאתי כי אני מתאימה החלטתי לפנות לקרן מיוחדת זו. הייתי סקפטית אבל לאחר השיחה הראשונה הבנתי שמדובר במקצוענים. בזכות העזרה שקיבלתי מהקרן, הכנתי קולקציה חדשה, עברתי מהבית לסטודיו אמיתי והקמתי את המתפרה שחלמתי עליה. קרן נתן עזרו לי לצאת ולכבוש את העולם ועל הדרך להלביש את ידועני ישראל״.

שני ברגינר בטיט, 33, סטודיו לתנועה, הרצליה

״לקרן נתן הגעתי לאחר מימוש כל מקורות המימון. לא הייתי בטוחה שאצליח לקבל הלוואה להקמת עסק וכמעט שהרמתי ידיים. אנשי הקרן הקשיבו ליוזמה שלי בקשב רב ולאחר שהצגתי תוכנית עסקית ראויה, אושרה לי הלוואת יזם. שואלים אותי לא מעט על הקרן והאמת הפשוטה שהיא נוצרה בשביל לעזור ליזמים להגשים חלום, ככה פשוט ובלי ציניות״.

איקה כהן, 47, שוקולטיירית, תל אביב

״קרן נתן זו המתנה הכי גדולה שעסק יכול לקבל, זה נשמע כל כך בדיוני שזה מעלה חשד. מהר מאוד הבנתי שמדובר במקצוענים שכל מטרתם היא מתן עזרה אמיתית. הם עזרו לי להקים עסק משגשג וכשמדובר בשוקולד אין עזרה מתוקה מזו״.

נתן בנג'יאו, 33, שירותי צילום רחף, מושב יגל

״לקרן נתן הגעתי לאחר שקיבלתי המלצה מיועץ עסקי. כעולה חדש ניסיתי להסתייע בהלוואות אחרות אך נעניתי בסירוב. אחרי פגישה עם האנשים בקרן נתן, הרגשתי שהנה החלום שלי הולך להתגשם. וכך היה, את ההלוואה קיבלתי בתהליך פשוט וקל, רכשתי את הציוד ההכרחי לעסק, בלעדי הקרן לא הייתי יכול להיות עצמאי. אין לי איך להודות להם, אלא דרך ההצלחה שלי״.

אלעזר קורנדרקסלר, 40, מאפיית מצות, בית שמש

״הקמת מפעל מצות היה החלום שלי אך לא הייתה לי שום אפשרות למימון. אחרי חיפושים מתישים הגעתי לקרן נתן דרך המלצה של יועץ עסקי. מהרגע הראשון הרגשתי בבית, הנכונות לעזור הייתה מפתיעה. לאחר הצגת תוכנית עסקית וריאיון אישי אושרה לי ההלוואה. פתחתי את המפעל וכיום אני מעסיק 30 עובדים. קרן נתן היא החסד בהתגלמותו, אם תאמינו תמצאו״.

נתנאל גמליאל, 39, קצבייה, תל אביב

״קרן נתן היא תופעה נדירה בנוף הכלכלי בארץ. אחרי ניסיונות רבים ממקורות שונים לקבל הלוואה הוגנת, הגעתי אל הקרן כיזם עם רעיון קטן, לפתוח קצביה. תהליך קבלת ההלוואה היה חוויה שלא אשכח, מקצועיות ומסירות שאין כדוגמתם, התעקשות על פיתוח הרעיון עד להגשמתו המלאה. התחושה שישנם אנשים שעניינם אינו רק הכסף שאני לווה, אלא גם היכולת שלי להצליח אתו היא גולת הכותרת של הקרן״.

סיגלית שטרן, 49, מפעל מזון ללא גלוטן, הרצליה

״אך ורק בזכות ההלוואה מקרן נתן הצלחתי להקים את העסק שהיה החלום שלי ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים ובדרישות של משרד הבריאות. מעבר להלוואה, הקרן העניקה לי ליווי וחיבוק לו הייתי זקוקה כל כך. החיבוק הזה הוא המהות של קרן נתן״.

יחדו גילבר וגרגורי זילבר, 35, 36, סטודיו לניפוח זכוכית, קיסריה

״על קרן נתן שמענו לראשונה בתהליך של ייעוץ עסקי תוך בניית התוכנית העסקית שלנו. היה לנו ברור שנצטרך סיוע כלכלי על מנת להקים את העסק. תהליך הגשת הבקשה לסיוע היה יעיל ותכליתי וההלוואה אושרה לשמחתנו הרבה. בזכות ההלוואה, קנינו ציוד והקמנו את הסטודיו. עם פרוץ הקורונה פנו אלינו מקרן נתן תוך הבנה עמוקה של המשבר במשק, והציעו מיוזמתם! לדחות את התשלומים. לפעמים המציאות עולה על כל דמיון וכן יש דבר כזה פילנתרופיה, עובדה״.

יהונתן וקרינה רפאל, 42, 49, מחלבת גבינות, מושב נטור

״בהתחלה הייתה לנו מגבנה ביתית בדרום רמת הגולן, בזכות הסיוע של קרן נתן הצלחנו לפתוח מחלבת בוטיק לגבינות עיזים. לא האמנו שההלוואה ניתנת לנו ללא מטרות רווח. קבענו פגישה שהייתה נינוחה, הרגשנו שממש רוצים לעזור וזה בעצם כל הסיפור. אנחנו שמחים שיש עוד עסקים בגולן שהצלחנו להפנות לקרן נתן ואנחנו ממליצים על הקרן בחום לכל יזם שחושב לפתוח עסק חדש״.

נאזם ואינאס גביש, 44, 34, מעון יום, ירכא

״קרן נתן הגשימה לנו את החלום לפתוח מעון יום בירכא. את קרן נתן הכרתי מתוך עבודתי כיועץ כלכלי. לאחר התייעצות עם אשתי, פנינו אל אנשי הקרן והגשנו תוכנית עסקית. מרגע זה ואילך הרגשנו בבית, האכפתיות, העזרה והמקצועיות שקיבלנו לא הותירו מקום לספק, זכינו. ההלוואה הוצגה בפנינו לפרטי פרטים בלי אותיות קטנות. אנשי הקרן הם שגרירים של רצון טוב ואמיתי״.

טל חודרה, 36, חממה הידרופונית, מושב אלישמע

״את קרן נתן הכרתי בהמלצת יועץ עסקי. היות וחממות הידרופוניות הוא תחום שאינו מוכר, היה לי חשש שבקרן ידחו את היוזמה שלי על הסף. הופתעתי בגדול, מצאתי אוזן קשבת, פתיחות והתגייסות מוחלטת ליוזמה שלי. לאחר שהצגתי את החזון במלואו, קיבלתי את ההלוואה המיוחלת ויצאתי אל הדרך. החשש התפוגג ובמהרה מצאתי שמעבר להלוואה שקיבלתי עומדים אנשים שייעשו את הכל בשביל שאצליח! תחושת הבטחון שהקרן סיפקה לי היא מה שמייחד את קרן נתן מכל גוף אחר שנתקלתי בו״.

נועה גורלי, 26, מרכז דוגותרפיה, צור משה

״את קרן נתן מצאתי כשחיפשתי באינטרנט קרן שעוזרת לעסקים קטנים. השארתי פרטים, תוך יום חזרו אליי והתחלנו בתהליך. אירגנתי את כל המסמכים הנדרשים ובניתי תכנית עסקית מפורטת. באמצעות ההלוואה מהקרן קניתי את הליכון המים של המרכז לחיזוק ושיקום כלבים שהקמתי – ״דוגותרפיה״. ההליכון נמצא בשימוש יומיומי בעסק, והוא אחד מהכלים השיקומיים הטובים ביותר שקיימים עבור כלבים. אני ממליצה לפנות לקרן נתן על מנת לקבל הלוואה, בדרך להגשמת החלום להקמת עסק חדש, פעיל ומצליח.״ מוזמנים להתרשם עוד באתר מרכז דוגותרפיה http://www.dogotherapy.co.il 

שי בן שבת, 49, ספר, תל אביב

״קרן נתן החזירו לי את האמון באנשים. כשהחלטתי לעשות הסבת מקצוע ולהקים את העסק שרציתי, הקרן הייתה היחידה שהאמינה ביכולותיי ואפשרה לי להגשים את החלום. התהליך היה פשוט ברור ואמפטי,
קיבלתי x ואני מחזיר x. בלי טריקים ושטיקים, הגינות לאורך כל הדרך״.

Keren Nathan Copyright 2024 – All Rights Reserved | Design: davidandyosef | Development: Relsites
דילוג לתוכן