עמוד הבית טיפים לעסקים טיפים להקמת עסק בעת מלחמה

טיפים להקמת עסק בעת מלחמה

  1. היכרות עמוקה עם השטח

בכל תחום שתבחרו, חשוב לעשות סקר שטח יסודי ומעמיק של עסקים דומים בכל רחבי הארץ כדי להבין את קהל היעד, לאמץ השראות, להכיר ספקים בתחום ולהשתמש בטכניקת לקוח סמוי כדי לחוות את התחום בצורה מקיפה. כדאי להתנסות ולצבור ניסיון במקום דומה במידת האפשר לפני שממהרים לפתוח את העסק החדש

  1. התכנית העסקית כמפת דרכים

את התכנית העסקית שהיא מפת הדרכים של העסק שלכם צריך לבנות עם יועצים המתמחים בתחום שבו בחרתם. התכנית צריכה להיות מקיפה, כוללת נתונים מדוייקים על מטרות ויעדי העסק, מעודכנת למצב הנוכחי ופתוחה לשינוים ועידכונים בהתאם למצב. התכנית העסקית היא גם הבסיס שבעזרתו תוכלו לקבל עזרה כלכלית לפתיחת העסק באמצעות גופי מימון חיצוניים.

  1. השנה הראשונה היא שנת מבחן

השנה הראשונה היא המאתגרת ביותר, העסק נבנה תוך כדי תנועה, לוקח זמן להבין את השטח ולהתחיל ליצור תזרים מזומנים חיובי ולכן צריך להתכונן לתקופה של תזרים שלילי עד שהעסק מתאזן ומגיע לנקודת שויון שבהמשך עוברת להצלחה. או במילים פשוטות, תכינו כיסים עמוקים לפני שאתם יוצאים לדרך.

  1. בניית עסק דינמי וגמיש

בעולם משתנה בלי הפסקה כפי שקורה למשל במהלך השנתיים האחרונות, העסק חייב להיות מסוגל לשנות כיוון ולסגל לעצמו גישה דינמית. והכוונה היא אימוץ מהיר של טכנולוגיות חדשות, זיהוי של פוטנציאל לקהלי יעד חדשים, שידרוג ושכלול המוצר או השירות.

  1. המתכון להצלחה: הרבה אהבה לתחום שבחרתם

כניסה לתוך עסק מחייבת תשוקה למה שאתם עושים, לקום בבוקר מתוך שמחה ומחוייבות עמוקה לעסק שלכם. לקוחות וספקים יתחברו למוצר או לשירות שלכם ברמה הרגשית והאישית אם זה מה שתשדרו.

Keren Nathan Copyright 2024 – All Rights Reserved | Design: davidandyosef | Development: Relsites
דילוג לתוכן